سوالات متداول

پاسخ سوالات خود را اینجا پیدا کنید

نوتاپی چیست؟

نوتاپی نماینده رسمی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ) ارائه‌دهنده‌ی درگاه پرداخت برخط (آنلاین) در ایران است که برای کسب و کارهای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل استفاده است.

نحوه عملکرد نوتاپی چگونه است؟

با خرید مشتریان از وبسایت پذیرنده، وجه به‌‌صورت برخط (آنلاین) و بدون کسر کارمزد، به‌طور مستقیم بوسیله درگاه بانکی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ)، طبق دستورالعمل و الزامات شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) به‌حساب بانکی پذیرنده واریز می‌شود.

چگونه می‌توان درگاه پرداخت شخصی (حقیقی) گرفت؟

برای گرفتن درگاه پرداخت به‌‌ عنوان پذیرنده شخص حقیقی کافیست پس از ثبت نام در وبسایت نوتاپی مدارک مندرج را برای ما بارگذاری کند.

چگونه می‌توان درگاه پرداخت شرکتی (حقوقی) گرفت؟

برای دریافت درگاه پرداخت برای شخص حقوقی تنها کافیست پذیرنده شناسه ملی شرکت را وارد کند و مدارک مندرج را در صفحه خود بارگذاری نماید.

آیا می‌توان قرارداد رسمی بست؟

بله؛ پذیرندگان می‌توانند با ارسال مدارک مورد نیاز به نشانی ما قرارداد رسمی دریافت درگاه پرداخت برخط (آنلاین) تنظیم نمایند.

مدت زمان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چقدر است؟

با تکمیل و بارگذاری مدارک مورد نیاز  در وبسایت نوتاپی در کمتر از یک ساعت تاییدیه اطلاعات ارسال می‌گردد. پس از تایید در کمتر از  ۲۴ ساعت اطلاعات درگاه برای بارگذاری در وبسایت پذیرنده ارسال می‌شود.

آیا وجوه واریزی مشتریان مستقیما به حساب بانکی پذیرنده واریز می‌گردد؟

بله، پس از پرداخت وجه از سوی مشتریان، مبلغ مورد نظر مستقیما بدون کسر کارمزد به حساب بانکی پذیرنده واریز می شود و هیچ حساب واسطی وجود ندارد.

کارمزد دریافتی چقدر است؟

نوتاپی به عنوان نماینده رسمی ارائه کننده خدمات پرداخت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ)،هیچ گونه کارمزدی از خریدار و یا پذیرنده در هیچ یک از مراحل خرید و تسویه حساب کسر نمی‌کند.

مدت زمان واریز وجه به حساب پذیرنده چقدر است؟

تسویه حساب طبق الزامات و برنامه شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی به‌صورت برخط (آنلاین) انجام می‌شود. تعیین زمانبندی روزانه تسویه حساب از طریق شاپرک اعلام و انجام می‌شود.

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چه نوع حساب بانکی باید داشت ؟

پذیرندگان برای دریافت درگاه پرداخت می‌توانند از هر نوع حساب بانکی نزد هر بانک عضو شبکه شتاب برای درگاه پرداخت خود استفاده کنند.

در صورت بروز مشکل چه باید کرد؟

پذیرندگان و یا مشتریان در صورت بروز مشکل در هر مرحله از فرآیند پرداخت می‌توانند به‌صورت ۲۴ ساعته با بخش پشتیبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ( تاپ) با شماره ۲۳۱۸ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

آیا می‌توان برای اطمینان از عملکرد فرآیند، خرید آزمایشی انجام داد؟

بله؛ پذیرندگان می‌توانند برای اطمینان از فرآیند خرید در وبسایت خود، قبل از بارگذاری API   درگاه بانکی، پلاگین‌هایAPI  آزمایشی را در وبسایت خود قرار داده و خریدهای کامل بدون کسر مبلغ از حساب انجام دهند.

تسهیم برخط (آنلاین) چیست؟

پذیرندگان با استفاده از  تسهیم برخط (آنلاین) می‌توانند وجوه دربافتی از درگاه خرید را بین حساب‌های بانکی دلخواه خود تقسیم کنند.

آیا می‌توان چند حساب بانکی برای درگاه پرداخت تعریف کرد؟

بله؛ ما تنها درگاه پرداخت اینترنتی هستیم که پذیرندگان با استفاده از آن می‌توانند تسویه حساب شاپرک را با استفاده از روش تسهیم برخط (آنلاین) به چند حساب بانکی با سهم‌های مساوی یا متغیر انجام دهند.

کسب درآمد از نوتاپی چگونه است؟

با معرفی پذیرندگان و یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی به نوتاپی می‌توان کسب درآمد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این‌باره با ما تماس بگیرید.

عبارت مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس کلید Enter را جهت جستجو فشار دهید.