همچنان در جایگاه نخست کیفیت خدمات

 خدمات درگاه پرداخت نوتاپی که به پشتوانه تاپ ارائه می‌شود بالاترین رتبه کیفیت گزارش نیمه تابستان سال ۱۳۹۷ را کسب کرد

نگاهی به گزارش اقتصادی شاپرک – تیرماه ۹۷

براساس گزارش تیرماه شاپرک، باز هم خدماتی که نوتاپی با همراهی تاپ ارائه می‌کند جایگاه نخست عملکرد پذیرندگی را در مقایسه با سایر PSPها و شرکت‌های پرداخت به دست آورد. فروشگاه‌های اینترنتی که خدمات نوتاپی را انتخاب کرده‌اند، با کمترین خطا در تراکنش‌ها پاسخ مناسب اعتماد به نوتاپی را دریافت کردند.

بهبود خدمات تاپ که در گزارش نیمه تابستان شاپرک هم منعکس شده، شرایط را برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک بهبود داده، این درحالی است که به دلیل محدودیت‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فروش اینترنتی درگیر مشکلات ناشی از کندی و قطعی اینترنت یا محدودیت در استفاده از خدمات برون مرزی شده‌اند.

نوتاپی مفتخر است که با همکاری تاپ موفق شده در شرایط دشوار کنونی خدمات درگاه‌های پرداخت را با پایداری بیشتری به مشتریان خود عرضه کند. ارائه خدمات پرداخت اینترنتی و نقل و انتقال پول الکترونیک که نبض کسب‌وکارهای حوزه تجارت الکترونیک است با بهره‌گیری از بستر ایمن و قابل اعتمادی که نوتاپی عرضه می‌کند، برخلاف چالش‌های اخیر اینک با اطمینان بیشتری عرضه می‌شود.

نکته مهم اینکه گرچه محدودیت‌های برون‌مرزی اخیر مشکلاتی را برای کسب‌وکارهای فعال دراین حوزه ایجاد کرده اما باید پرسید که به راستی چند درصد از مشکلات به وجود آمده را می‌توان ناشی از عوامل بیرونی دانست؟ روشن است که اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و تمهیدات فنی مناسب این مشکلات را به حداقل می‌رساند. نوتاپی با تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به پشتوانه تیم مجرب خود و مجموعه تاپ، همیشه سعی در ارائه بیشترین خدمات با بهترین کیفیت را داشته است.

اخبار رسمی به نقل از نوتاپی

مطالب پیشنهادی

عبارت مورد نظر خود را وارد نمایید و سپس کلید Enter را جهت جستجو فشار دهید.